Monday, July 29, 2019

台北 (轉貼)

係時候要貢獻下d酮人資料😆

今次快閃三日台北,試左三間生酮餐廳

酮版
全酮野食,咸食為主

捷運市政府站出,松山中學對面,跟google map不難找。

套餐叫左雞腿拼鮭魚白玉炒飯,加莓果氣泡水。套餐配湯同大豆芽菜,個飯勁大,偽炒飯偏淋(可能我第一次食偽飯😛),雞腿較清,熱辣辣飲氣泡水好正😆,整體味道不俗。
店員話漢堡巧正,麵包每星期用窯烤,但成份有d祼麥粉、燕麥粉等,我不太確定ook又食唔曬,所以冇叫。佢哋有麵包預拌粉發售,成份大家可研究一下

仲有!我厚住面皮問d糭可以訂未,點知得左!yeah✌🏻!拜託他們最尾個日送到酒店,酒店先冰住,再買左個冰袋hand carry返香港😆,試左再同大家報告📝

甜野新星手作烘焙店
全甜點,冇堂食

近松山文創園區,店比較偏辟,小巷內見到架薄菏綠色車就係

要㩒鐘仔叫店員出來😂,散叫種類不多,全個cake就超多選擇!叫左個香草銅鑼燒(台幣75),可能見我個樣為食😆又知道我專門香港過來,送左個試版鐵觀音味銅鑼燒過我😂嘩!買一送一😍🤣
佢地係冰起d甜點的,銅鑼燒建議買左等3-5分鐘先食,麭好軟(佢地話有加入黃豆粉做),不會有過濕的感覺,奶油味道不會過甜,另我欣賞烏龍味,超fresh der~🍃

Sweet Cooking 食藝手創
全酮甜品,有咸pie食,但小心咖啡,是牛奶沖的,買時問問

係永康街,易找

少女系裝修(巧多🌺🌻🌷)甜品種類多,有蛋糕,cake roll,麵包。mainly serve 套餐,其實唔係平很多所以我散叫。兩人order左莓果乳酪蛋糕、朱古力蛋糕、cake roll,咖啡及花茶,送左4粒椰絲粒粒。蛋糕好精緻(即係...細件😂),莓果蛋糕好味,每層味道真係有分別,蛋捲不俗而朱古力蛋糕有dd過甜。其實酮人甜味較敏感,建議唔使咁「足」
整體食品不錯,但,真係有d貴!我咁樣已經台幣780 (HKD$195),不過鋪頭好多生酮書任睇,有時間睇埋d書會抵d😜 — at 酮版 低醣無澱粉料理.

各位酮學好 我想要了解目前各地的生酮餐廳或是低醣烘焙 有沒有好吃的生酮友善餐廳或是低醣烘焙屋!可以推薦!

台中酮話(酮好認證)
台中酮溫層
高雄薩屋擠巴西餐館
台南老妹的灶下
台南甲上林
台南無澱粉新食代
台東萱軒手工烘焙坊(酮好認證)
花蓮的川人川味
台北市東區的林記麻醬麵(光復南路)
台北市天母門片咖啡(酮好認證)
台北市酮伴咖啡(酮好認證)
台北市荷風中國菜酮好認證)
台北市食藝手創(酮好認證)
台北木子31

感謝各位酮學提供的生酮餐廳!
還有推薦的生酮餐廳或是生酮人想聊聊近況的都可以在下面留言!(我有經過都會盡量去找你們的!)

先介紹自己,我生酮飲食快3年,從2016/10月開始至今,體重從129公斤-最佳時期97公斤,我本身無血糖問題、只有肥胖😂😂
那現在還是以生酮為主低醣為輔,那我在5月中要為期10天的環島生酮之旅💪,也想要了解目前台灣各地的生酮人的近況!因為自己的生酮飲食朋友真的很少也想探討一下當你從高碳飲食改變到了生酮/低醣飲食也達到了預期的目標,可能是減重、可能是糖尿病、那當達到目標後,你又維持了多久?🤔
也想知道有沒有各地尚未發現的生酮友善餐廳,或是生酮人開的咖啡館或是餐館🧐或是必敗的生酮伴手禮!
#已閱讀酮好新手村
#希望這篇可以過
#大家趕緊在底下留言
#不然10天就要吃自助餐跟自助餐跟自助餐了😱😱



No comments:

Post a Comment